Vad i helvete..?

Idiot!

Hur kan någon vara så genomkorkad? Jag är givetvis 100% emot dödstraff, men om det skulle bli infört hoppas jag att “författare” som David Anderson blir de första in i gaskammaren. Men lyckligtvis kommer inte dödstraffet tillbaka så jag rekommenderar instället tjära och fjädrar.

Så vilka brott skulle dödstraff utdömas för? “De allra grövsta brotten”. Terrorism är ett exemples som ges. Okej, det kan jag gå med på att det är ett grovt brott. Och i så fall borde vi omedelbart hänga två superterrorister, nämligen Busken och hans pudel, Tony B. Liar.

För övrigt anser Anderson att landsförräderi och högförädderi är grova brott för vilket dödstraff borde utdömas. Eh, ursäkta mig? Landsförräderi???? Det är ju så idiotiskt att jag saknar ord. När blev det ett grovt brott? Nu när jag kommer att tänka på det, när blev det ett brott över huvudtaget?

Förbannade idiot!

Published in: on 2006.12.21 at 07:57  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://lorenzod.wordpress.com/2006/12/21/vad-i-helvete/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

